strona główna    mapa serwisu    kontakt 
Report Manager

Zadaniem programu Report Manager jest umożliwienie jego użytkownikom generowania raportów zawierających informacje pochodzące z różnych bazy danych firmy, jak również umożliwienie tworzenia własnych raportów, które okażą się przydatne dla innych pracowników.

Aplikacja posiada możliwość połączenia z różnymi bazami danych, dzięki czemu jest bardziej uniwersalna.

Użytkownik programu po zalogowaniu do programu uzyskuje dostęp do wybranych funkcji aplikacji, w zależności od przydzielonych mu przez administratora uprawnień.

Zwykły użytkownik może tylko wyświetlać raporty należące do tych kategorii, do których otrzymał dostęp, wprowadzając odpowiednie wartości parametrów dla nich oraz eksportować je do programu Microsoft Excel, jak również ustawić preferowany język aplikacji.

Natomiast administrator aplikacji posiada pełnię praw, więc dodatkowo może on:
•         Dodawać nowych użytkowników do aplikacji oraz dezaktywować już istniejących.
•         Modyfikować dane logowania użytkownika.
•         Tworzyć i usuwać kategorie raportów.
•         Tworzyć nowe raporty i przypisywać je do odpowiednich kategorii.
•         Modyfikować i usuwać już istniejące raporty.
•         Nadawać i odbierać użytkownikom uprawnienia do korzystania z odpowiednich kategorii raportów.
•         Konfigurować połączenie z bazą danych, na podstawie której będą generowane raporty.
•         Konfigurować połączenie z bazą danych aplikacji.
•         Wprowadzać nowe wersje językowe do programu.
 
Po zalogowaniu się do programu pojawia się ekran główny aplikacji, który po lewej stronie zawiera listę kategorii raportów, do których ma dostęp zalogowany użytkownik. Po kliknięciu na wybraną kategorię rozwija się lista znajdujących się w niej raportów. Wybranie następnie jednego raportu z tej listy spowoduje wyświetlenie go w oknie aplikacji.

W przypadku, gdy raport zawiera zdefiniowany jeden lub więcej parametrów, przed wyświetleniem tego raportu użytkownik w specjalnym oknie zostanie poproszony o wpisanie wartości parametrów. Wprowadzone wartości zostają sprawdzone czy są zgodne z typem danych zdefiniowanym dla danego parametru.

W panelu Użytkownicy można zarządzać użytkownikami aplikacji. Po wybraniu z listy po lewej stronie jednego z loginów, istnieje możliwość edycji danych użytkownika oraz definiowania kategorii raportów, do których ma dostęp.

Po wybraniu raportu z listy po lewej stronie okna programu, można go edytować. Istnieje możliwość zmiany nazwy raportu, kategorii, do której on należy oraz treści zapytania. Ponadto po naciśnięciu przycisku „Lista parametrów” można edytować zdefiniowane parametry dla raportu.

Moduł użytkowników
Moduł użytkowników
Definiowanie raportu
Definiowanie raportu
Okno logowania
Okno logowania
Okno główne systemu
Okno główne systemu
Wywołanie raportu z parametrami
Wywołanie raportu z parametrami
Aby umówic się na prezentację lub sesje webex proszę wypełnić poniższy formularz.


Termin prezentacji* :
Nazwisko* :
Imię* :
Tel. kontaktowy* :
Adres e-mail* :
Nazwa firmy* :
Ulica :
Nr domu/mieszkania :
Kod :
Miasto* :



Oświadczam,że wyrażam zgodę na przetwarzanie i wykorzystanie moich danych osobowych dla celów marketingowych przez M3.NET R.NIESYT M.UCZNIAK W.WARDAS SPÓŁKA JAWNA zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (dz. u. z 1997 r. nr 133 poz. 883).
powrót   

Ta strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zamknij